freetv

همه چی تو این وبلاگ پیدا میشه

freetv

همه چی تو این وبلاگ پیدا میشه

آموزش ساخت شماره مجازی آمریکا با NextPlus v1.9.1

در مرحله اول ، شما باید برنامه nextplus رو برای سیستم عامل مورد نظرتون دانلود کنید.

1- پس از دانلود نکست پلاس، وارد برنامه شده و مطابق عکس روی SIGN UP کلیک کنید.

ساخت شماره مجازی با نکست پلاس برای تلگرام

   ادامه مطلب ...

ویدیو حرکات زیبا رونالدو در تمرین

ویدیو حرکات زیبا رونالدو در تمرین



تو این ویدیو  حرکاتی زیبایی از رونالدو میبینید که هیچ جای دیگه ای ندیده اید.

آموزش تصویری ساخت شماره مجازی برای تلگرام و سایر مسنجرها باVirtual SIM

شماره مجازی شاید شما از آن دسته افرادی باشید که دوست دارید حریم خصوصی خودتان را حفظ کنید و کسی باهاش به چت می پردازید شماره موبایل شما را مشاهده نکند و یا دلایل خاص خودتان را دارید تا از شماره مجازی استفاده کنید ، شماره های مجازی معمولا از  کشورهای مختلف ساخته می شوند و شما با این شماره ها هویت خودتان را برای کسی که باهاش در ارتباط هستید تا حدودی مخفی خواهید کرد البته محدودیت هایی ممکن است سر راه شما قرار بگیرد مثلا برخی نرم افزار فقط مدت زمان اندکی امکان استفاده از شماره را به شما می دهند و یا برخی دیگر قابلیت استفاده در تمامی مسنجرها را دارا نیستند ! در هر صورت در این آموزش به شما آموزش ساخت شماره مجازی را توسط سه نرم افزار معروف و معتبر خواهیم داد.

  ادامه مطلب ...

دانلود رایگان فیلم دندون شیری / Tooth Fairy ( دوبله شده )


.::: دانلود فیلم Tooth Fairy 2010 دوبله فارسی با لینک مستقیم :::.

| کیفیت عالی بلوری ۷۲۰p  – بدون حذفیات |

 

فیلم دندون شیری / Tooth Fairy ( دوبله شده )

نام فارسی فیلم : دندون شیری

ژانر: کمدی ، خانوادگی ، فانتزی

لینک IMDB

امتیاز: ۱۰ / ۵

اسکرین شات : ندارد

دوبله فارسی حرفه ای و جذاب

دو زبانه (صوت دوبله و صوت زبان اصلی)

خلاصه داستان : درک تامسون(Dwayne Johnson) یک بازیکن هاکی روی یخ است که  به خاطر حمله های خیلی شدید به بازیکن های تیم مقابل که گاهی به افتادن دندان ها آنها می انجامد به پری دندان معروف است وقتی که او پول تس(Destiny Whitlock) دختر نامزدش کارلی (Ashley Judd) که به خاطر افتادن دندانش زیر بالشت او گذاشته شده می دزد همان شب دعوت نامه ای از پری های دندان دریافت میکند که به موجب آن ۲ هفته باید به عنوان پری دندان به خاطر دزدیدن پول تس فعالیت کند و دوتا بال هم در میاورد که اتفاقات بعد از پری دندان شدن او جریان فیلم را تشکیل میدهد.

 
ادامه مطلب ...

دمنوش به لیمو زیرفون

دمنوش به لیمو زیرفون


ترکیبات: به لیمو، ۱ قاشق مربّاخوری و زیرفون، ۱ قاشق غذاخوری.


خواص: طبیعت این چای گرم بوده؛ در درمان سرماخوردگی، تشنّج، نقرس، دردهای سیاتیکی، غلظت خون، روماتیسم، بی خوابی های شبانه، میگرن، اضطراب، طپش قلب، سردرد، آسم، فشارخون و اسهال موثراست؛ همچنین این چای، تقویت کننده حافظه، شستشودهنده کلیه و مقوی معده است. مصرف این چای به علّت دارا بودن زیرفون، برای خانم های باردار ممنوع است.

 

روش تهیه دمنوش گیاهی

روش تهیه دمنوش گیاهی


نوشیدنی هایی که معرّفی می شوند؛ جایگزین هایی مناسب، خوش طعم و مفید برای چای هستند. هر کس می تواند بر اساس سلیقه و ذایقه خود و نیز با توجّه به بیماری ها یا نیازهای بدنی خویش(و حتّی بر اساس فصول مختلف سال) از این نوشیدنی ها بهره ببرد. با به کار بردن کمی ذوق و سلیقه می توانید ترکیبات گوناگونی از این نوشیدنی ها را تهیه نمایید؛ برای مثال اگر با خوردن چای بادرنجبویه احساس می کنید دچار افزایش فشار خون می شوید؛ با اضافه کردن چند برگ چای ترش به نوشیدنی خود، ضمن رفع مشکل، یک چای جدید با طعمی متفاوت را تجربه خواهید کرد. به یاد داشته باشید که با ترکیب چای های مختلف، هر کدام از موادّ تشکیل دهنده آن چای، خواصّ خود را به طور جداگانه حفظ خواهند کرد.


روش تهیه:

تمام نوشیدنی های های معرفیّ شده، به این صورت آماده می شوند که ترکیبات آنها را به همراه دو لیوان آب سرد در یک قوری- که بهتر است چینی باشد ریخته، روی حرارت کم قرار می دهیم تا به نقطه جوش برسد؛ سپس قوری را روی حرارت غیرمستقیم(کتری یاسماور) می گذاریم تا درمدّت ۳۰ دقیقه به آرامی دم بکشد؛ پس ازآن، چای راصاف نموده، مصرف می کنیم. این نوشیدنی های گوارا، برخلاف چای معمولی، تا چند روز قابل مصرف می باشند. بدیهی است، بر خلاف چای سیاه، هرقدر زمان دم کشیدن چای بیشتر باشد، کیفیت آن، مطلوب تر خواهد بود. در صورت تمایل می توانید از همان ابتدا از آب جوش استفاده نمایید و نوشیدنی را مشابه چای معمولی دم کنید یا آن که بگذارید چای به مدّت ۱۵ تا ۲۰ دقیقه روی شعله کم بجوشد. ترجیحا این چای ها را با عسل، خرما یا توت میل کنید. در صورت تمایل می توان چای را با چند قطره آب لیموترش تازه میل کرد.


 

اموزش کاهش مصرف CPU در ویندوز 10

چگونه مصرف cpu خود را کاهش دهیم ,ویندوز 10


اگر از ویندوز 10 استفاده می‌کنید و احساس می‌کنید میزان مصرف CPU بیش از حد معمول است، این موضوع ممکن است به علت پروسه‌ای باشد که وظیفه‌ی فشرده‌سازی حافظه‌ی مجازی را بر عهده دارد. در این ترفند به نحوه‌ی کاهش مصرف CPU در ویندوز 10 با غیرفعال کردن این پروسه می‌پردازیم.

  ادامه مطلب ...